ჯავშნის გასაუქმებლად ინტერნეტით, გაიარეთ საიტზე ავტორიზაცია და შედით შემდეგ სექციებში:
- „ჩემი პროფილი“ – „ჩემი შეკვეთები“ – „ავიაბილეთები“ – „ჯავშნის #“ – „შეკვეთის რედაქტირება“.
- შეარჩიეთ მგზავრი / ჯავშანი რომლის გაუქმებაც გსურთ და შესაბამისი მიზეზი.
- დაურთეთ შესაბამისი დოკუმენტაცია, რომლებიც ჩამონათვალის სახით გამოჩნდება მას შემდეგ, რაც თანხის უკან დაბრუნებას მოითხოვთ;
- დააჭირეთ „მოთხოვნის გაგზავნას“.
ბილეთი გაუქმებული იქნება მხოლოდ მას შემდეგ, რაც დადასტურდება დასაბრუნებელი თანხის ოდენობა სექციიდან
„ჩემი პროფილი“. გთხოვთ, გაითვალისწინოთ, რომ ბილეთის გაუქმებისას, შეიძლება დაგეკისროთ ავიაკომპანიის მომსახურების საკომისიო სატარიფო წესებისა და პოლიტიკის მიხედვით, ასევე, სააგენტოს მომსახურების საკომისიოც.
გთხოვთ, გაითვალისწინოთ, რომ ზოგიერთი ბილეთის თანხის დაბრუნება არ ხდება. წაიკითხეთ,
თუ როგორ ხდება სატარიფო წესების, შეზღუდვების და ბილეთის გადაცვლის წესების შემოწმება.
დაწვრილებით თანხის დაბრუნების შესახებ.
სტატია სასარგებლო იყო თქვენთვის?
მადლობა თქვენი პასუხისთვის
თუ თქვენ ვერ მოიძიეთ პასუხი
თქვენს კითხვაზე,
გთხოვთ დაუკავშირდეთ ჩვენს მხარდაჭერის სამსახურს