ავიაბილეთის შეძენისას ვერავინ ვერ იქნება დარწმუნებული იმაში, რომ გეგმები არ შეიცვლება. განსაკუთრებით უსიამოვნოა, როდესაც გამგზავრების გაუქმება გამოწვეულია ჯანმრთელობასთან დაკავშირებული გაუთვალისწინებელი გარემოებებით:
- მგზავრის უეცარი ავადმყოფობით*/გარდაცვალებით;
- იმ ოჯახის წევრის**უეცარი ავადმყოფობით/გარდაცვალებით, რომელიც მგზავრთან ერთად მოგზაურობდა;
- მგზავრის ოჯახის წევრის გარდაცვალებით.
იმისთვის, რომ ბილეთის ღირებულება
*** სრულად დაიბრუნოთ და არ გადაიხადოთ დაბრუნების მომსახურების მოსაკრებელი, გამოყიენეთ მომსახურება
"დაბრუნების გარანტია ავადმყოფობის/გარდაცვალების შემთხვევაში“.მომსახურება გაფორმება და გადახდა შესაძლებელია საიტზე Tickets.ge შეკვეთის დაჯავშნისას. "დაბრუნების გარანტია ავადმყოფობის/გარდაცვალების შემთხვევაში" ვრცელდება შეკვეთაში მითითებულ ყველა მგზავრზე.
ბილეთის ღირებულება დაბრუნდება თუ ჯავშანში მითითებული მგზავრი, ან მისი თანამგზავრი ოჯახის წევრი ვერ ახორციელებს ფრენას ავადმყოფობის/გარდაცვალების შედეგად, ასევე მგზავრის ოჯახის წევრის გარდაცვალების შემთხვევაში. მომსახურების გამოსაყენებლად მგზავრმა უნდა წარადგინოს სამედიცინო დოკუმენტი, რომელიც ადასტურებს ავადმყოფობის/გარდაცვალების ფაქტს. მოთხოვნებს სამედიცინო დოკუმეტთან გაეცანით ქვემოთ.
როგორ გამოიყენოთ მომსახურება?
- გააფორმოთ დაბრუნების განცხადება შესაბამისი მიზეზის არჩევით (მგზავრის ავადმყოფობა/გარდაცვალება, ოჯახის წევრის ავადმყოფობა/გარდაცვალება). განცხადებას აუცილებლად თან უნდა დაერთოს სამედიცინო დოკუმენტის სკანირებული ასლი, რომელიც ადასტურებს გაფრენის განხორციელების შეუძლებლობას. დაწვრილებით გაეცანით: დაბრუნების მოთხოვნის გაფორმები თანმიმდევრობა.
- თუ მგზავრი ბილეთს აბრუნებს მგზავრის ოჯახის წევრის ავადმყოფობის/გარდაცვალების გამო, საჭიროა ოჯახური ურთიერთობის დამადასტურებელი დოკუმენტების წარდგენა.
- დაბრუნების განცხადების წარდგენა საჭიროა გაფრენამდე არაუგვიანეს 4 საათისა.
თუ მყიდველს ან მგზავრს არ შეუძლია დამოუკიდელად დაბრუნების განხორციელება:- მგზავრის ავადმყოფობის შემთხვევაში-საჭიროა ნათესავის მიერ ფულადი სახსრების მიღების უფლების დამადასტურებელი დოკუმენტის სკანირებული ასლის თან დართვა.
- მგზავრის გარდაცვალების შემთხვევაში-საჭიროა გარდაცვალების მოწმობის და ნათესავის მიერ ფულადი სახსრების მიღების უფლების დამადასტურებელი დოკუმენტის სკანირებული ასლების თან დართვა.
- თუ მგზავრს არ აქვს წვდომა მყიდველის პირად კაბინეტთან "ჩემი ბილეთი" დაბრუნების მოთხოვნა და საჭირო დოკუმენტები შესაძლებელია გამოიგზავნოს ელექტრონული ფოსტით მისამართზე: [email protected].
მომსახურების მოქმედების ვადა და სხვა პირობებისაიტზე გათვალისწინებული პირობების შესრულების შემთხვვევაში თქვენ დაგიბრუნდებათ ბილეთის სრული ღირებულება, Tickets.ge-ს მომსახურების მოსაკრებლის ჩათვლით (თუ ის შედიოდა შეკვეთის ღირებულებაში ყიდვის დროს). საიტის Tickets.ge ბილეთის დაბრუნების მომსახურების მოსაკრებელის გადახდა არ ხდება.
*"დაბრუნების გარანტია ავადმყოფობის/გარდაცვალების შემთხვევაში" ვრცელდება მგზავრის ან თანამგზავრი ოჯახის წევრის ავადმყოფობის შემთხვევაში, რომელთაც აქვთ ფრენის სამედიცინო უკუჩვენებები, დადასტურებული სამედიცინო დოკუმენტით.
** ფიზიკური პირის ოჯახის წევრებს წარმოადგენენ მისი მშობლები და მეუღლის მშობლები, მისი მეუღლე, შვილები, როგორც ფიზიკური პირის, ისე მისი მეუღლის, მათ შორის აყვანილი შვილები, მეურვეები, ბებია, ბაბუა, ძმა, და, შვილიშვილები და სხვა კანონით აღიარებული კმაყოფაზე მყოფი პირები.
***ყურადღება!- დაბრუნებას არ ექვემდებარება საბანკო საკომისიოები და გადახდის სისტემების დანამატები.
- დაბრუნების თანხა იანგარიშება დაბრუნების განცხადების შექმნის დღისთვის არსებული კურსით.
მნიშვნელოვანია! ყურადრება მიაქციეთ მოთხოვნებს სამედიცინო დოკუმენტებთან!
მოთხოვნები სამედიცინო დოკუმენტებთან:
- სამედიცინო დოკუმენტი გაცემული უნდა იყოს გაფრენამდე;
- სამედიცინო დოკუმენტში გამცემი დაწესებულების მკაფიო და წასაკითხი დასახელების არსებობა;
- მოცემული დაწესებულების რეკვიზიტების არსებობა;
- სამედიცინო დოკუმენტის გამცემი დაწესებულების ბეჭდის არსებობა;
- მკაფიოდ წასაკითხი დოკუმენტის გამცემი პირის თანამდებობა და გვარი;
- თუ დამადასტურებელი დოკუმენტები გაცემულია საქართველოს ტერიტორიის გარეთ დაწესებულების მიერ, სამედიცინო დოკუმენტებს უნდა დაერთოს ნოტარიული წესით დამოწმებული თარგმანი ინგლისურ ენაზე;
- სამედიცინო დოკუმენტში მკაფიოდ უნდა ჩანდეს:
- შემოწმების თარიღი;
- შემოწმების შედეგი;
- დიაგნოზი;
- ინფორმაცია იმის თაობაზე, რომ დაავადება გამოვლინდა მწვავე ფორმით/მოხდა სერიოზული დაზიანება და ეს ხელს უშლის მოგზაურობის განხორციელებას.
მომსახურება არ გაიწევა შემდეგ შემთხვევებში:
- თუ ბილეთის დაბრუნება წარმოებს სამედიცინოს გარდა სხვა მიზეზების გამო. ასეთ შემთხვევაში დაბრუნების თანხა გამოითვლება გადამყვანის ტარიფის წესების თანახმად, გადახდილი მომსახურების არსებობის დამოუკიდებლად;
- თუ საიტზე გათვალისწინებული მომსახურების გაწევის პირობები არ შესრულდა;
- თუ დაავადების შესახებ ცნობილი იყო მომსახურების შეძენის დროისთვის;
- ქრონიკული ან ინფექციური დაავადების, ასევე ფსიქიკური აშლილობის დროს, რომლის სიმპტომები გამოვლინდა მოგზაურობის დაჯავშნის თარიღიდან 6 თვის განმავლობაში. თუ ბილეთის დაბრუნება განპირობებული იყო ასეთი სიმპტომებით, საჭიროა დიაგნოზის დადასტურება ექიმ-სპეციალუსტის მიერ;
- თუ გამოვლინდა ავიაფობიის (ფრენის შიშის) სიმპტომები;
- თუ გართულებები გამოწვეულია ალკოჰოლის, სხვა მათრობელა საშუალებების, საძილე აბების ან ნარკოტიკული ნივთიერებების მოხმარების შედეგად;
- თუ დაბრუნების განცხადების წარდგენიდან გაფრენამდე 4 საათზე ნაკლები დროა დარჩენილი;
- თუ გართულებები გამოწვეულია თვითმკურნალობის ან კოსმეტიკური ქირურგიის შედეგად.
სტატია სასარგებლო იყო თქვენთვის?
მადლობა თქვენი პასუხისთვის
თუ თქვენ ვერ მოიძიეთ პასუხი
თქვენს კითხვაზე,
გთხოვთ დაუკავშირდეთ ჩვენს მხარდაჭერის სამსახურს