ტრანზიტული რეისების დაჯავშნის შემთხვევაში, ყურადღება მიაქციეთ რეისებს ნიშნულით "ტრანზიტის გარანტია". თუ თქვენ გამოტოვებთ მომდევნო რეისს წინა რეისის დაგვიანების, გაუქმების ან გადატანის გამო, ჩვენ შემოგთავაზებთ ალტერნატიულ ფრენას ან დაგიბრუნებთ გამოუყენებელი ბილეთის თანხას*. ჩვენ ასევე ვუზრუნველყოფთ თქვენს ტრანსპორტირებას რეისის სხვა აეროპორტში გადატანისას, კვებას-რეისის 4 საათზე მეტი ხნით დაგვიანების შემთხვევაში და სასტუმროს-რეისის 8 საათზე მეტი ხნით დაგვიანების შემთხვევაში.
თუ თქვენი რეისი გადაიდო ან გაუქმდა, გთხოვთ, რაც შეიძლება მალე შეატყობინეთ ამის შესახებ ჩვენს კლიენტთა მომსახურების სამსახურს.
მიაქციეთ ყურადღება! ბილეთის შეძენის დროს გაეცანით ბარგის გადატანის პირობებს. ზოგ შემთხვევაში საჭიროა ბარგის მიღება ტრანზიტულ აეროპორტში და მისი ხელახლა დარეგისტრირება მომევნო რეისზე.
*თუ გაფრენამდე დარჩენილია 48 საათძე ნაკლები.
თუ გაფრენამდე 48 საათზე მეტია დარჩენილი, თანხის დაბრუნების ან ალტერნატიული ფრენის შეთავაზების გადაწყვეტილება დამოკიდებულია ჩვენზე.
სტატია სასარგებლო იყო თქვენთვის?
მადლობა თქვენი პასუხისთვის
თუ თქვენ ვერ მოიძიეთ პასუხი
თქვენს კითხვაზე,
გთხოვთ დაუკავშირდეთ ჩვენს მხარდაჭერის სამსახურს