როგორც წესი,
ფრენის ბილეთი არ გადაეცემა სხვა ადამიანს..
თუ სახელი და სქესი თქვენს ბილეთში არ შეესაბამება თქვენს პირადობის დოკუმენტში მითითებულს, შეგიძლიათ გამოგვიგზავნოთ შესაბამისი მოთხოვნა დეტალების შესწორებისათვის.
გთხოვთ, გაითვალისწინოთ, რომ სახელში შეტანილი სულ მცირე შესწორებაც კი შეიძლება აიკრძალოს ან ნებადართული იყოს გარკვეული თანხის სანაცვლოდ, რაც დამოკიდებულია ავიაკომპანიის წესებზე, შესაძლებელია სააგენტოს მიერ საკომისიოს დაკისრებაც.
სახელის შეცვლის მოთხოვნის გამოსაგზავნად, გთხოვთ გაყევით შემდეგ წესს:
- „ჩემი პროფილი“ – „ჩემი შეკვეთები“ – „ავიაბილეთები“ – „ჯავშნის #“ – „შეკვეთის რედაქტირება“ – “მგზავრის მონაცემების შეცვლა“.
- ამ მოთხოვნას, დაურთეთ იმ მგზავრის პასპორტის ან პირადობის მოწმობის ასლი, რომლის მონაცემების შეცვლაც მოითხოვება;
- დაუტოვეთ კომენტარი ჩვენს მომხმარებლის მხარდაჭერის სამსახურს თუ გსურთ თქვენს მოთხოვნას დაურთოთ რაიმე დამატებითი ინფორმაცია.
გთხოვთ, გაითვალისწინოთ, რომ ამ პროცედურას შეიძლება დაჭირდეს ორ კვირამდე პერიოდი. ჩვენი მომხმარებლის მხარდაჭერის ცენტრი დაგიკავშირდებათ ელ-ფოსტით ავიაკომპანიასთან შესაბამისი საკითხის გარკვევისთანავე.
სტატია სასარგებლო იყო თქვენთვის?
მადლობა თქვენი პასუხისთვის
თუ თქვენ ვერ მოიძიეთ პასუხი
თქვენს კითხვაზე,
გთხოვთ დაუკავშირდეთ ჩვენს მხარდაჭერის სამსახურს