რამ შეიძლება გამოიწვიოს ავტორიზაციის პრობლემა?
1. ელ-ფოსტის არასწორი მისამართი.შეამოწმეთ თქვენი ელ-ფოსტის მისამართის დაწერილობის სისწორე. თუ არ მიგიღიათ ფოსტა Tickets.ge-დან, შეიძლება თქვენი ელ-ფოსტის მისამართი თავიდანვე არასწორად გაქვთ შეყვანილი (მაგალითად,
[email protected], ნაცვლად
[email protected]ისა). გთხოვთ დაუკავშირდეთ ჩვენს მომხმარებლის მხარდაჭერის სამსახურს ასეთ შემთხვევაში.
2. არასწორი პაროლი.
შეამოწმეთ თქვენი პაროლის სწორი დაწერილობა. მიაქციეთ ყურადღება, რომ სისტემა ყოველთვის კითხულობს პაროლის წინ ან მის შემდეგ ცარიელ ადგილს როგორც ცალკეულ ნიშანს. თუ არასწორი პაროლი შეიყვანება ხუთჯერ ზედიზედ, ანგარიში დაიბლოკება. 120 წუთში სისტემა ავტომატურად განბლოკავს ანგარიშს და შეგეძლებათ კვლავ სცადოთ ავტორიზაცია. თუ ვერ იხსენებთ პაროლს, დააჭირეთ ფუნქციას “პაროლი დამავიწყდა” და შეიყვანეთ თქვენი ელ-ფოსტის მისამართი გამოტანილ ავტორიზაციის ფანჯარაში. მომდევნო 15 წუთის განმავლობაში მიიღებთ ორ ელ-ფოსტას. ერთი იქნება მოთხოვნის დადასტურების ბმული, ხოლო მეორეში იქნება თქვენი ახალი პაროლი.
3. ელ-ფოსტით მიღებული პაროლი გადაწერეთ სივრცეების ან არასაჭირო სიმბოლოების ჩათვლით.გამოტოვებული ადგილი პაროლის წინ და შემდეგ ითვლება სიმბოლოდ. დარწმუნდით, რომ პაროლი გადაწერეთ გამოტოვებული ადგილების გარეშე.
4. შესყიდვა განახორციელეთ განსხვავებულ ინტერნეტ-გვერდზე. შეიძლება შეკვეთა განახორციელეთ რომელიმე მსგავს საიტზე, მაგრამ არა - Tickets.ge -ზე და, შესაბამისად, შეიძლება ამიტომაც არ გვაქვს მონაცემები თქვენს შესახებ.
5. თქვენი ბრაუზერის ვერსია ძველია.თუ იყენებთ Internet Explorer 8-ს, Opera 10-ს ან მათ უფრო ძველ ვერსიებს, გთხოვთ, სცადოთ თქვენი ბრაუზერის განახლება ან სხვა ბრაუზერის გამოყენება. ჩვენ გთავაზობთ წარმატებით განხორციელებული ავტორიზაციის შემდგომ შეცვალოთ პაროლი.
6. თქვენ აუკრძალეთ აპლიკაციას თქვენი ელექტრონული ფოსტის მისამართის გამოყენება.
შეცვალეთ აპლიკაციის კონფიდენციალურობის პარამეტრები სოციალური ქსელის პირად კაბინეტში და ხელახლა გაიარეთ ავტორიზაცია.
პაროლის შეცვლა შეგიძლიათ ნებისმიერ დროს ფუნქციით „ანგარიშის პარამეტრები“ სექციაში „ჩემი პროფილი“.
გაეცანით ინფორმაციას
Tickets.ge-ზე რეგისტრაციისა და ავტორიზაციის შესახებ ინფორმაციას. .
თუ ზემოხსენებული მეთოდები არ დაგეხმარებათ ავტორიზაციის გავლისას, ან დარწმუნებული ხართ, რომ ავტორიზაციის პრობლემა სხვა მიზეზითაა გამოწვეული, გთხოვთ, დაუკავშირდეთ ჩვენს მომხმარებლის მხარდაჭერის სამსახურს.
სტატია სასარგებლო იყო თქვენთვის?
მადლობა თქვენი პასუხისთვის
თუ თქვენ ვერ მოიძიეთ პასუხი
თქვენს კითხვაზე,
გთხოვთ დაუკავშირდეთ ჩვენს მხარდაჭერის სამსახურს