თუ „პირდაპირ გადაუხადეთ ავიაკომპანიას“ და გადახდა უარყოფილი იქნა „შეცდომა. არასაკმარისი თახა“ საფუძველზე, შეგიძლიათ გადახდის მცდელობის გამეორება. უნდა შეავსოთ ბარათის ანგარიში, ან დაუკავშირდეთ ბანკის მომხმარებლის მხარდაჭერის სამსახურს შეზღუდვების მოსახსნელად.
იმისათვის, რომ გაიმეოროთ გადახდის მცდელობა:
- გაიარეთ ავტორიზაცია და შედით „ჩემი პროფილი“ – „ავიაბილეთები“ – „ჯავშნის #“ – “შეკვეთის რედაქტირება“ – „შევავსე ჩემი ბარათი და მინდა გადავიხადო ჯავშნის ღირებულება“.
- დააჭირეთ „შევავსე ჩემი ბარათი“.
გთხოვთ, გაითვალისწინოთ!- „დადასტურებაზე“, დაჭერით, თქვენ ადასტურებთ, რომ შეავსეთ / მოხსენით ლიმიტი თქვენს გადახდის ბარათზე და ეთანხმებით ბარათის ანგარიშიდან თანხის ჩამოჭრის მცდელობის გამეორებას.
- ავიაკომპანიებს აქვთ უფლება, მათი კეთილგონიერების საფუძველზე და ბილეთის გაცემამდე, სააგენტოებისა და კლიენტების წინასწარი გაფრთხილების გარეშე, შეცვალონ ბილეთის ფასი და გააუქმონ გადაუხდელი ჯავშანი. ასე რომ, შეიძლება აღარ იყოს ბილეთების იმავე ფასად ხელახლა დაჯავშნის შესაძლებლობა. სააგენტო პასუხისმგებელი არ არის ავიაკომპანიის ქმედებებზე, რადგან სააგენტო მოქმედებს მხოლოდ როგორც შუამავალი. თუ შეუძლებელია ბილეთის გაცემა, ამის შესახებ შეგატყობინებთ მომხმარებლის მხარდაჭერის სამსახურის ერთ-ერთი აგენტი.
- თუ გაქვთ საკმარისი თანხა ბარათზე მაგრამ ის მაინც უარყოფილია, მაშინ, გთხოვთ, ტრანზაქციის უარყოფის სავარაუდო მიზეზები იხილოთ შემდეგ ბმულზე.
სტატია სასარგებლო იყო თქვენთვის?
მადლობა თქვენი პასუხისთვის
თუ თქვენ ვერ მოიძიეთ პასუხი
თქვენს კითხვაზე,
გთხოვთ დაუკავშირდეთ ჩვენს მხარდაჭერის სამსახურს