თუ ფრენის დროში ან გამგზავრების / ჩასვლის ტერმინალში ცვლილებები შეუძლებელს ხდის ტრანზიტს ჩვენ ელ-ფოსტით გაცნობებთ ამ ცვლილებების შესახებ და შემოგთავაზებთ (თუ ხელმისაწვდომია) ალტერნატიულ რეისს ან იმავე ავიაკომპანიის მიერ შემოთავაზებულ რეისს. თქვენ უნდა აირჩიოთ: ან ალტერნატიული რეისი, ან მგზავრობის გაუქმება.
რეისში ცვლილების მიღების დადასტურებისათვის, გაიარეთ ავტორიზაცია შემდეგ სექციებში:
„ჩემი პროფილი“ – „ავიაბილეთები“ – „ჯავშნის #“ – “შეკვეთის რედაქტირება“ – “თარიღის / მარშრუტის შეცვლა“. ახალი ალტერნატიული რეისი გამოიტანება გვერდზე. თუ თქვენთვის მისაღებია ეს რეისი, დააჭირეთ „დადასტურება“. გადმოგიგზავნით განახლებულ მარშრუტის ამონაწერს ელ-ფოსტით.
თუ თქვენთვის არ არის მისაღები შემოთავაზებული ალტერნატიული რეისი და გსურთ რეისის გაუქმება, მაშინ გაიარეთ ავტორიზაცია შემდეგ სექციებში: „ჩემი პროფილი“ — „ავიაბილეთები“ –„ჯავშნის #“ – “შეკვეთის რედაქტირება“ – „თანხის დაბრუნების მოთხოვნა“ და გააგზავნეთ თანხის დაბრუნების მოთხოვნა.
სტატია სასარგებლო იყო თქვენთვის?
მადლობა თქვენი პასუხისთვის
თუ თქვენ ვერ მოიძიეთ პასუხი
თქვენს კითხვაზე,
გთხოვთ დაუკავშირდეთ ჩვენს მხარდაჭერის სამსახურს