თუ ავიაკომპანიამ გააუქმა ერთი ან მეტი რეისი თქვენი მარშრუტიდან, ჩვენ ელ-ფოსტით გაცნობებთ ამის შესახებ და შემოგთავაზებთ (თუ ხელმისაწვდომია) ალტერნატიულ რეისს.
თქვენ უნდა აირჩიოთ: „ალტერნატიული რეისი, ან მგზავრობის გაუქმება.
ალტერნატიული რეისის მისაღებობის დადასტურებისათვის, გაიარეთ ავტორიზაცია შემდეგ სექციებში: „ჩემი პროფილი“ — „ავიაბილეთები“ — „ჯავშნის #“ — “შეკვეთის რედაქტირება“ — “თარიღის / მარშრუტის შეცვლა“. ალტერნატიული რეისი გამოიტანება ვებგვერდზე. თუ თქვენთვის მისაღებია ეს რეისი, დააჭირეთ „დადასტურება“. გადმოგიგზავნით განახლებული მარშრუტის ამონაწერს ელ-ფოსტით.
თუ თქვენთვის არ არის მისაღები შემოთავაზებული ალტერნატიული რეისი და გსურთ რეისის გაუქმება, მაშინ გაიარეთ ავტორიზაცია შემდეგ სექციებში:
„ჩემი პროფილი“ — „ავიაბილეთები“ — „ჯავშნის #“ — “შეკვეთის რედაქტირება“ — „თანხის დაბრუნების მოთხოვნა“ და გააგზავნეთ თანხის დაბრუნების მოთხოვნა.
სტატია სასარგებლო იყო თქვენთვის?
მადლობა თქვენი პასუხისთვის
თუ თქვენ ვერ მოიძიეთ პასუხი
თქვენს კითხვაზე,
გთხოვთ დაუკავშირდეთ ჩვენს მხარდაჭერის სამსახურს