დიახ. მაგრამ გთხოვთ, გაითვალისწინოთ:
- cრომ ცვლილება ბილეთში (თარიღი, მარშრუტი და ა. შ.) შესაძლებელია მხოლოდ ამ ბილეთზე მოქმედი სატარიფო წესების, სატრანსპორტო კომპანიის წესებისა და ამ გვერდის „მომსახურების პირობების“ შესაბამისად. ზოგიერთი ბილეთის შემთხვევაში, ცვლილება შეუძლებელია;
- ცვლილებების შემთხვევაში, თუ ასეთი დასაშვებია, შესაძლოა მომხმარებელს დაეკისროს სატრანსპორტო კომპანიისა და სააგენტოს მომსახურებისთვის დაწესებული დამატებითი საკომისიო.
დამატებითი დეტალებისათვის, გთხოვთ იხილოთ სატარიფო წესები ან დაუკავშირდეთ მომხმარებლის მხარდაჭერის სამსახურს.
ჯავშანში ცვლილებების შესატანად, გთხოვთ:
-
გაიარეთ ავტორიზაცია ჩვენს ვებ-გვერდზე და შედით შემდეგ სექციებში: „ჩემი პროფილი“ – „ჩემი შეკვეთები“ – „ავიაბილეთები“ – „ჯავშნის #“ – „შეკვეთის რედაქტირება“–„თარიღის/ განრიგის შეცვლა“;
- შეიყვანეთ სასურველი თარიღები და / ან მარშრუტი;
- დაუტოვეთ კომენტარი ჩვენს მომხმარებლის მხარდაჭერის სამსახურს თუ გსურთ თქვენს მოთხოვნას დაურთოთ რაიმე დამატებითი ინფორმაცია;
- დააჭირეთ „მოთხოვნის გაგზავნას“.
პასუხი მოთხოვნაზე, ისევე როგორც ინფორმაცია ცვლილების პირობების შესახებ (არსებობის შემთხვევაში), აისახება თქვენს მოთხოვნაზე გაკეთებულ კომენტარში და გადმოგეგზავნებათ ელ-ფოსტით. ბილეთი შეიცვლება მხოლოდ თქვენ მიერ დადასტურების შემთხვევაში, რაც შემდეგნაირად ხდება:
„ჩემი პროფილი“ – „ჩემი შეკვეთები“ – „ავიაბილეთები“ – "„ჯავშნის #“ – „შეკვეთის რედაქტირება“–„თარიღის/ განრიგის შეცვლა“.
დაწვრილებით თარიღის/მარშრუტის იძულებითი შეცვლის შესახებ.
სტატია სასარგებლო იყო თქვენთვის?
მადლობა თქვენი პასუხისთვის
თუ თქვენ ვერ მოიძიეთ პასუხი
თქვენს კითხვაზე,
გთხოვთ დაუკავშირდეთ ჩვენს მხარდაჭერის სამსახურს